2013. július 20., szombat

1. rész

*Lol szemszöge (Lauren)*


-El sem tudom hinni hogy itt vagyunk párisban-néztem ki a szálloda ablakán ami egyenesen az eiffel toronyra nézett..
-Hát én sem-hüledezett Lisa.-Annyira hihetetlen ez a város. A kulturája az emberek, és a látni valók-mondta.
-Aha-léptem el az ablaktól és ültem le a bőröndöm mellé, és kezdtem kicsomagolni. Később Lisa is csatlakozott hozzám. Miután mind a ketten befejeztük a pakoklást, lementünk a közeli bolta, hogy nézünk valamit vacsorára. Vettünk spagettit és hozzá szószt. Ezt gyorsann megcsináltuk és meg is vacsoráztunk. Később elmentünk fürdeni aztánn aludni....


*Lisa szemszöge*


Az éjjszaka közepén felébredtem. Ilyenkor nagyon nehezenn tudok vissza aludni. Néha meg se próbálom mint most sem. Inkább felkeltem és kiültem az ablak párkányra, és egy papírt és egy tollat vettem magamhoz. Dalszöveget írtam, nem azért mert énekelek vagy mert Lol énekel hanem mert ezzel szeretnék foglalkozni. Már írtam egy csomó dalt, és hozzá dallamot is, gitáral 13 évesen kezdtem el játszani és azóta írok szövegeket is. Lol táncolással akar majd foglalkozni. Én sem ismerek nála jobb táncost holnap szeretnénk el kezdeni  munkát keresni. Még nyáronn, ha nem találunk addig valami normális melót amivel tudunk foglalkozni akkor megyünk fősulira.......


reggel


Kómásann kimásztam az ágyból, nem csoda hogy olyan fáradt voltam ha tegnap ilyen sokáig voltam fennt. Lol már rég fennt volt és épp a neten böngészett.
-Állást keresek.-motyogta.-Találtam egy jó oldalt-mosolygott.
-Azt én is kipróbálom-ültem le mellé.
Én is elkezdtem pötyögni és regisztáltam az oldalra. Az a lényeg hogy regisztrálsz és akit érdekel az felhív. Hát jó ezzel meg is voltunk már csak várni kell.

-Mi lenne ha bejárnánk Párizst?-kérdeztem
-Szuper! Akkor 1 óra múlva indulunk-jelentette ki Lol majd a szekrényéhez ment. 


Lol ezt a ruhát választotta.



Én meg ezt.


Gyorsan felöltöztem majd feldobtam a sminkem. A hajamat csak kifésültem és hagytam hogy a vállamra omoljon. Bepakoltam 1-2 cuccot a táskámba és már indultunk is.

*Lol szemszöge*

-Hova megyünk először?-kérdeztem.
-Hát majd ami közelebb lesz-mosolygott rám Lisa.

Végül először a Notre Dame-ot néztük meg.


Gyönyörű volt és a harangjátéka is csodaszép. Aztán a Louvet néztük meg. Hát a Mona Lisa szokatlanul kicsi volt számomra sokkal nagyobbnak képzeltem. DE tényleg követett a szemével. Majd a Diadal-ív-hez értünk.



 Aztán egy hatalmas park következett. Az volt a legjobb benne hogy sokan voltak de mégsem lehetett észre venni, mert a park meg hatalmas volt. Ott leültünk egy fa árnyékába. megláttunk egy hot-dogos standot és úgy döntöttünk hogy meg vacsorázunk, mert már elég sok idő eltelt észre sem vettük hogy már fél 6 van. Pedig még a nap is sütött szinte. Úgy döntöttünk hogy itt megvárjuk még sötét lesz, és akkor megynk fel az eiffel toronyba. Lassan nagyon lassan de besötétedett. Mi meg sorbaálltunk a toronyhoz. Már kívülről gyönyörű volt.




-Még nem volt telljesen sötét de mire felértünk már az volt. A sok várakozást felülmúlt a az a gyönyörű tájkép amivel szembe találtuk magunkat. Párizs egyszerűen gyönyörű.

Mikor hazaértünk gyorsan letusoltunk és lemostuk a sminkünket. Amíg Lisa tusolt átnéztem az e-mailjaimat. Sok utazás ajánlat közt rátaláltam, egy érdekesebbet, egy állásajánlat. Csak annyit adtam meg hogy valami tánccal kapcsolatos dolog, szóval még nem tudtam miről van szó az e-mailban sem irtak semmit csak egy telefonszámot. Gyorsan tárcsáztam is... Egy mély férfi hang szólt bele. De csak anyit mondott hogy tánc tanításról lenne szó. Megbeszéltük hogy holnap találkozunk a green street-en lévő kávézóban. Még jó hogy francia országban angolul is kiirják az utcák nevét. Eközben Lisa végzett a fürdéssel éd elmeséltem neki hogy már is kaptam állást. Látszott rajta hogy tényleg örül de még is bánatos. -Hé te is nem soká fogsz kapni valami állást nyugi-küldtem felé egy bíztató mosolyt. Ő csak visszamosolygott és elment aludni. Én is lecsuktam a laptopom és mentem utána.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése